My PIFs revealed

L'anno scorso mi iscrissi al PIF di Sandra di Foothills fabric and threads, la quale mi inviò un dono davvero stupendo. Così, ligia alle regole del PIF e ben lieta di ricambiare, lanciai il mio. Vi si iscrissero Maria, Marilena e Susan. Vi posso finalmente mostrare che cosa ho ideato per quest'occasione. Che ne pensate? Trovate le foto dei dettagli nel mio album online.
Time ago, I joined this PIF at Foothills fabric and threads. The piece I've received was gorgeus! Now it's time to show you the three I've prepared for people who joined to mine: an icecream cup trivet. What do you think about it? You can see the details' photos into my online album.

7 paw prints:

Susan in SC said...
00:44

Veronica, THANK you for much for the lovely PIF gift! I did receive it but I had lost your contact information and could not contact you! I hope to get a picture of it posted on my blog. It's gorgeous! Thank you again so much!!

Hugs,
Susan in SC

Unknown said...
08:07

Magnifico lavoro.....bacioni ai pelosi

Country Nanny said...
08:58

ME-RA-VI-GLIO-SI e originali! Complimenti. Baci a te e grattatina sulla pancia ai micetti.
Elisa

melania said...
07:31

deliziosi!!! complimenti..
ciao
melania..

Sari (saristitching) said...
19:17

Sono dolcissimi :) Mi piacciono molto!

angioletto79 said...
09:19

mi sento molto molto fortunata per avere ricevuto la tua creazione :) un bacione Mary!!!!!

Mo' said...
14:39

complimenti! son stupende!!! fortunate le vincitrici!! :)

Purr-Stitch is online since 03/03/2006